LİSE ÖĞRENİMİNE İLK ADIMLARINI ATAN 9.SINIF ELEKTRİK ALANI ÖĞRENCİLERİMİZE, AĞIR DERS YÜKÜNÜ BİRAZ HAFİFLETECEK, STRESLİ VE DİSİPLİNLİ ÖĞRENME SÜRECİNİ YUMUŞATACAK, KEYİFLİ VE FAYDALI BİR VAKİT TASARLADIK. 12.SINIF ÖĞRENCİMİZ EŞLİĞİNDE JAPON KAĞIT KATLAMA SANATI OLAN ORİGAMİYİ ARKADAŞLARIYLA BİR KURSA KATILMIŞ GİBİ ÖĞRENEN ÇOCUKLARIMIZ, ORTAYA KOYDUKLARI ÜRÜNLERLE MUTLU OLDULAR. BİR DERS, BİR MOLA; BİR DERS, BİR NEFES FİKRİYLE ORTAYA KOYDUĞUMUZ BU ÇALIŞMA, ÖĞRENME ORTAMINI NEŞELİ HALE GETİRMİŞTİR. BU ÇALIŞMANIN, AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMADA ETKİN ROLÜ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUZ. ÇALIŞMA İÇİN TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİMİZ ÇİLEM ÇİPİL'E TEŞEKKÜR EDERİZ. |